شناسهٔ خبر: 68051777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۷ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی دانش آموزی و معلمی در کشور فعالیت دارند 

کرج - ایرنا - مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: ۱۷ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی دانش آموزی و معلمی در مناطق مختلف کشور در حال فعالیت و خدمات رسانی به محرومان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "ضرغام پرنیان" روز دوشنبه در طرح شهید عجمیان ۲ در نهضت بهسازی و شاداب سازی کلاس های مناطق کم برخوردار کشور در البرز افزود: فهرست این گروه های جهادی در سامانه ثبت شده است و در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب درصدد هستیم یک گروه جهادی برای هر مدرسه تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: بهسازی ۱۱۰هزار کلاس در کشور در اجرای طرح شهید عجمیان ۲ هدفگذاری شده است.

پرنیان گفت: تاکنون ۸۰ تا ۹۰ درصد اقلام مورد نیاز مدارس کشور داده شده است.

۱۷ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی دانش آموزی و معلمی در کشور فعالیت دارند 

"حمید مسعودی"مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس البرز نیز اعلام کرد: طرح شهید عجمیان ۲ در این استان نسبت به سال قبل به صورت گسترده تر عمل کرده است.

وی گفت: با حضور پدر شهید عجمیان طرح شاداب سازی مدارس افتتاح شده تا ۲۰ شهریور به اتمام برسانیم .

مسعودی یادآورشد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و درخواست‌های ثبت شده در سامانه اتناب مقرر شد در طرح شهید عجمیان ۲ حدود ۲۰۰ مدرسه شامل ۲ هزار کلاس درس در استان اجرا شود که موارد قابل اجرا در این طرح شامل رنگ آمیزی، زیباسازی حیاط مدارس، تعویض درب کلاس‌ها، شیرآلات و تاسیسات برقی معیوب در مدارس و اصلاح میز و نیمکت‌های مدارس می‌باشد.

وی تاکید کرد: این طرح با مشارکت گروه‌های جهادی سطح استان و مدرسه یاران و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز می‌شود تا ضمن حفظ شادابی مدارس سطح استان در تقویت روحیه جهادی دانش آموزان نیز گامی موثر برداشته شود.

مسعودی گفت: اعتبار این طرح که بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.

نظر شما