شناسهٔ خبر: 68051458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیران گلستانی باید به سراغ خبرنگاران شجاع بروند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مدیران ما باید به سراغ خبرنگاران شجاع بروند و خبرنگاران را در اولویت قرار دهند تا مشکلات مردم کم شود. مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مدیران ما باید به سراغ خبرنگاران شجاع بروند و خبرنگاران را در اولویت قرار دهند تا مشکلات مردم کم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، علی اصغر طهماسبی امروز (دوشنبه ۱۵ مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در نشر خطبه های نماز جمعه گرگان، با تبریک روز خبرنگار گفت: کار شما عزیزان انعکاس رخدادهای مهم کشوری است و در هر جایگاهی که حضور دارید وظیفه سنگین و خطیری بر عهده دارید.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: صدای شما خبرنگاران بسیار رساست و باید از این ظرفیت برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به شهادت سردار جبهه مقاومت اسماعیل هنیه در ایران، گفت: اگر حضور فیزیکی شما خبرنگاران در مجامع و مجالس نباشد نمی توان خیلی از اتفاقات را منعکس کرد.

طهماسبی، سرعت، دقت و صحت را سه اصل اطلاع رسانی و خبرنگاری بیان کرد و ادامه داد: خبرنگاران و رسانه های ما اطلاعات صحیح و به موقع را به مردم می رسانند.

وی تاکید کرد: مدیران ما باید به سراغ خبرنگاران شجاع بروند و خبرنگاران را در اولویت قرار دهند تا مشکلات مردم کم شود.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گرگان خاطرنشان کرد: دو دوران مسئولیت کاریم هیچ وقت مانع کار خبرنگاران نبودم و آنها را محدودیت زا ندیدم.

وی با بیان اینکه خبرنگار می تواند چشم بینای مدیران و کشور باشد، گفت: باید از ظرفیت خبرنگاران به درستی استفاده شود تا گره های کور یکی پس از دیگری باز شود.

طهماسبی با اشاره به خبرنگاران فعال در نمازهای جمعه، افزود: شما خبرنگاران در حوزه نماز جمعه نیز رسالت بیشتری را بر دوش می کشید.

وی اظهارامیدواری کرد: اصول اخلاقی شما خبرنگاران بتواند بار سنگینی که بر دوش جامعه قرار دارد را بر دارد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: شما امروز در مقابل غول خبرگزاری های جهان قرار گرفته اید و رسالت شما بسیار پیچیده و سنگین است.

انتهای پیام/

نظر شما