شناسهٔ خبر: 68050783 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید فراخوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران تمدید فراخوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران

فراخوان شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‎‌های ورزشی ایران تا اول شهریورماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‎‌های ورزشی ایران با اشاره به تمدید فرصت ارسال آثار به این رویداد، گفت: به علت تعطیلی‌های متعدد در چند وقت اخیر و تعطیلی برخی پروژه‌ها و همچنین برگزاری بازی‌های المپیک پاریس و درخواست برخی مستندسازان حاضر در این رویداد فرصت ارسال آثار تا اول شهریورماه تمدید شد.

سیدمجتبی علوی افزود: تاکنون در این دوره جشنواره بیش از ۴۱۰ اثر شامل ۲۵۰ اثر خارجی از ۵۴ کشور و ۱۶۰ اثر ایرانی در بخش‌های مختلف ثبت نام شده است که روند ارسال آثار ادامه دارد.

وی تاکید کرد: هیأت انتخاب جشنواره کار خود را آغاز کرده است و پس از تکمیل آثار و بازبینی نهایی فیلم‌های بخش مسابقه اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۳۴ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۳۴ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشور‌ها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌ها نیز مهمان این رویداد هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این دوره جشنواره تا اول شهریورماه ۱۴۰۳ در سایت جشنواره به نشانی www.sportfilmfest.ir آثار خود را ثبت و ارسال کنند.

چهاردهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صداوسیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما