شناسهٔ خبر: 68050504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نام شهید هنیه بر خیابانی در کرمان نقش می‌بندد

کرمان- ایرنا- ۲ مورد از مصوبات یکصدو شصت و هشتمین نشست علنی شورای شهر کرمان، موضوع نامگذاری خیابانی به اسم شهید اسماعیل هنیه رییس فقید دفتر سیاسی حماس و موضوع کمک شهرداری به موکب‌داران اربعین بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهید هنیه از شخصیت های مهم جبهه مقاومت بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف رییس جمهوری اسلامی به تهران سفر کرده بود، در اقدام تروریستی صعیونیست ها به شهادت رسید.

موضوع شهادت هنیه و احترام به این شخصیت مبارز سیاسی جهان اسلام در یکصدو شصت و هشتمین نشست علنی شورای شهر کرمان طی روز دوشنبه مطرح شد و اعضای شورا تصمیم گرفتند خیابانی را به اسم این شهید در شهر کرمان نامگذاری کنند.

نام شهید هنیه بر خیابانی در کرمان نقش می‌بندد

نامگذاری خیابان مصلای شهر کرمان به اسم شهید هنیه از جمله دستورکارهای نشست شورا بود که محمد بابایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در این زمینه گفت: با توجه به اینکه شهر کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، پیشنهادی برای نامگذاری یک خیابان به اسم شهید اسماعیل هنیه مطرح شد.

این موضوع در نهایت با ۱۰ رای موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

خدمات شهرداری کرمان به موکب‌ها

ارائه خدمات شهرداری به موکب‌هایی که می خواهند در ایام اربعین به مردم خدمات ارائه دهند از محل اموال مازاد شهرداری به صورت امانی از دیگر دستورکارهای این نشست شورا بود که محسن تویسرکانی شهردار کرمان هم در همین زمینه گفت: در زمینه موکب ها قرار بر این شد که شهرداری امسال در ریمدان نقشی نداشته باشند و تمرکز بر شهر ماهان(میزبانی از زائران خارجی اربعین) باشد.

به گزارش ایرنا این موضوع هم با ۱۰ رای موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

نظر شما