شناسهٔ خبر: 68050113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت بلیت اتوبوس اربعین از مبدأ سیستان‌ و بلوچستان اعلام شد+ جزئیات

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین حسینی در طرح ویژه اربعین از امروز آغاز شده و تا نهم شهریور ادامه دارد که در این بازه زمانی که نرخ بلیت‌های اتوبوس بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور اعلام شده، محاسبه و پس از آن قیمت‌ها به حالت اولیه باز می‌گردد.

وی بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس از مبدأ زاهدان برای هر نفر با اتوبوس ۲۵ نفره تا مرز مهران سه میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره دو میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نرخ بلیت اتوبوس زاهدان تا شلمچه برای اتوبوس ۲۵ نفره دو میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره دو میلیون و ۲۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۴۴ نفره یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان است.

وی ادامه داد: نرخ بلیت اتوبوس از زاهدان تا پایانه مرزی چذابه، برای اتوبوس ۲۵ نفره دو میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره دو میلیون و ۲۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره، یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان اعلام شده است.

کُرد خاطرنشان کرد: نرخ‌های اعلام شده در پایانه‌های مسافری به صورت بنر اطلاع‌رسانی می‌شود و علاوه بر این میز خدمت و پاسخگویی به شکایت زائران در محل پایانه‌های مسافری پبش بینی شده است و تلفن ثابت ۳۳۴۳۲۸۸۸ دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافری و سامانه تلفنی ۱۴۱ پاسخگوی سوالات زائران است تا در صورت هر گونه گرانفروشی برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

نظر شما