شناسهٔ خبر: 68050076 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری نشست تعاملی فرمانده انتظامی استان کرمان با مدیران رسانه‌ها

اولین نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیران رسانه‌ها در سال ۱۴۰۳ در دفتر سردار "ناصر فرشید" برگزار و برخی از مهم‌ترین موضوعات حوزه همپوشانی خبری تشریح شد. اولین نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیران رسانه‌ها در سال ۱۴۰۳ در دفتر سردار "ناصر فرشید" برگزار و برخی از مهم‌ترین موضوعات حوزه همپوشانی خبری تشریح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به همت اداره اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان و در راستای همپوشانی بهتر اخبار حوزه نظم و امنیت و بهره‌مندی از نقطه نظرات فعالان رسانه استان در این حوزه، اولین نشست تعاملی فرمانده انتظامی استان کرمان با اصحاب رسانه با حضور مدیر مسئولان جراید و رسانه‌های فعال استان در دفتر سردار "ناصر فرشید"برگزار و طی آن برخی از مهم‌ترین موضوعات حوزه همپوشانی خبری تشریح و نقطه نظراتی نیز از سوی این عزیزان مطرح شد.
گفتگوی صمیمانه مدیر مسئول جراید و خبرگزاری‌ها با فرمانده انتظامی استان کرمان با ذکر دغدغه‌های فردی و موضوعات مرتبط با حوزه‌های خبری با ذکر نقطه نظرات و پیشنهادات از اقدامات این نشست بودند که فعالان رسانه نیز از این نشست به عنوان نقطه آغاز تحول در تعاملات مجموعه انتظامی با خبرنگاران و اصحاب رسانه یاد و بر استمرار این جلسات تاکید کردند.

مدیر خبرگزاری برنا در این نشست با تقدیر از عملکردِ معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: انعکاس به موقع اخبار مربوط به پلیس با ذکر جزییات و تعاملِ قابل توجه این ارگان با رسانه‌ها سبب شده که راوی اول، رسانه‌های کوکال و محلی باشند.
عرفان امیرخسروی با بیان این که اقداماتِ معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان سبب شده تا ابتکار عمل در اختیار ارگان‌های اطلاع‌رسانی پلیس و رسانه‌های داخل کشور باشد و همین موضوع نقطه درخشانی در کارنامه آقایان سرهنگ غفوری و سرگرد سلطانی‌نژاد است.
او در پایان گفت: پیش‌تر رسانه‌های معاند به عنوان راوی اول خبر را همراه با شایعات فراوان نقل می‌کردند و همین موضوع در داخل کشور باعث بی‌نظمی می‌شد.
انتهای پیام

نظر شما