شناسهٔ خبر: 68050048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

گلستان در برخی شاخص‌های توسعه از محرومیت رنج می‌برد

گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: گلستان در برخی شاخص‌های توسعه همچنان از محرومیت رنج می‌برد که برای جبران آن باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

علی طالبی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان اظهار کرد: تولیدات خبرنگاران به‌خصوص ایرنا برای مسوولان دستگاه‌ها قابل اتکا و استناد است و تاثیر بالایی در جامعه به‌خصوص در موضوعات مرتبط با محرومیت‌زدایی دارد.

وی باتاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت استان گلستان، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند نقش به‌سزایی در تسهیل‌گری دستگاه‌ها برای ارایه خدمات به جامعه و جذب و توزیع بودجه عادلانه وگسترش اشتغال در این استان شمالی داشته و عقب ماندگی محرومیت‌ها را کاهش دهند.

گلستان در برخی شاخص‌های توسعه از محرومیت رنج می‌برد

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما