شناسهٔ خبر: 68049988 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کابینه چهاردهم

دوست‌علی: رئیس جمهور منتخب کابینه‌ای جوان و فراجناحی تشکیل دهد

امیررضا قشقایی

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانگرایی در دولت جدید حائز اهمیت خواهد بود. البته مسئولیت‌هایی مانند اداره یک وزارتخانه قطعا تجربه بالا و ارزشمند نیاز دارد که امیدواریم این موضوع نیز مورد توجه رئیس جمهور منتخب قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

مجید دوست علی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ویژگی های دولت چهاردهم عنوان کرد:  شاخص‌ها و ویژگی‌های وزرای دولت چهاردهم در دیدار نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر معظم انقلاب از سوی ایشان بیان شد. رهبر انقلاب ۱۴ توصیه به دولت چهاردهم داشتند و در نهایت نیز مجلس شورای اسلامی را به تعامل با دولت و رئیس جمهور منتخب توصیه فرمودند.

وی ادامه داد: بنابراین تشکیل کابینه دولت چهاردهم یک ماموریت دو طرفه است. یعنی هم رئیس جمهور منتخب باید وزرایی مطابق با ویژگی‌های رهبر انقلاب معرفی کند و هم مجلس طبق این ویژگی ها به وزرای معرفی شده رای اعتماد دهد.

دوست علی یادآور شد: آقای پزشکیان در ایام انتخابات وعده تشکیل دولت وفاق ملی را دادند و امیدواریم ایشان پای قول خود بماند. لازم است تا کابینه‌ای فراجناحی و با استفاده از استعدادهای کشور تشکیل شود. موضوع جوانگرایی نیز در دولت جدید حائز اهمیت خواهد بود. البته مسئولیت‌هایی مانند اداره یک وزارتخانه قطعا تجربه بالا و ارزشمند نیاز دارد که امیدواریم این موضوع نیز مورد توجه رئیس جمهور منتخب قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما