شناسهٔ خبر: 68049962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همه مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان صاحبخانه می‌شوند

گرگان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: تا پایان امسال تمامی مددجویان روستایی فاقد مسکن تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان صاحبخانه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عیسی بابایی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان با بیان اینکه تلاش ما رفع مشکل مسکن تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها است، اظهار کرد: پیگیری مسکن مددجویان با تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌هایی همچون بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج و سایر نهادها موجب شد تاکنون ۹۰ درصد مددجویان روستایی فاقد مسکن در گلستان خانه‌دار شوند.

وی با بیان اینکه مددجویان متقاضی مسکن شهری نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار می‌شوند، افزود: هشت هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که تاکنون بیش از ۱۸۰ نفر پروژه تخصیص داده شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان تامین مسکن را یکی از خدمات توانمندسازی مددجویان کمیته امداد برشمرد و یادآور شد: امسال هزار و ۵۰۰ سهمیه به استان گلستان تخصیص داده که تاکنون ۱۹۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید، همچنین برای سایر متقاضیان ۵۰۰ فقره پروانه صادر شد که این افراد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

همه مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان صاحبخانه می‌شوند

بابایی امیدآفرینی در جامعه را یکی از آثار فعالیت رسانه‌ها برشمرد و یادآور شد: در کنار رسانه‌هایی که یاس و ناامیدی را به جامعه پمپاژ می‌کنند رسانه‌های رسمی همچون ایرنا با اطلاع‌رسانی دقیق و رفع شبهه‌ها در آگاهی‌بخشی مردم سهم به‌سزایی دارد.

وی صحت اخبار، دقت و سرعت در انتشار اخبار را از ویژگی‌های بارز خبرگزاری جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: اصحاب رسانه در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش پررنگی دارند.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما