شناسهٔ خبر: 68049914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با دیپلماسی رسانه‌ای اجرا شود 

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارهای خوبی در استان انجام می دهد که باید یک پیوست رسانه ای و مراعات دیپلماسی رسانه انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «آیت الله صفایی بوشهری» روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشانی بیان عظمت انقلاب و آرمان ها و ارزش ها به شمار می رود، اقدامات فرهنگی آن در حوزه های مختلف نیاز است که در فضای مجازی و رسانه تجلی پیدا کند.

وی افزود: بوشهر استان بسیار مهم و استراتژیک است و مهمترین حوزه در عرصه مدیریت این استان، کارهای نرم افزاری در بخش فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه سیاسی کارهای مضاعفی شده و در حوزه فرهنگ هم اقدامات خوبی انجام گرفته است.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: در حوزه سیاست برنامه ریزی خوبی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده که نیاز است جهاد تبیین به عنوان شاخص مدیریت سیاسی فرهنگی تلقی شود.

وی عنوان کرد: همچنین با جامعه شناسی، روان شناسی و تشخیص نظام مسائل فرهنگی سیاسی استان راه حل هایی برای این نظام مسائل ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: این شورا نمایشگاه آسمانی تمامی حرکت های اصیل انقلاب اسلامی است.

صفایی‌بوشهری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم خوش سابقه است و هم برای آینده ایران و جهان اسلام راهکار صیانت از آرمان و ارزش ها و حرکت های انقلابی است.

نظر شما