شناسهٔ خبر: 68049897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی

گرگان- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان آخرین جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی را تشریح کرد و گفت: تاکنون ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا نورانی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار، با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان اظهار کرد: از ۱۸۴ هزار میلیارد ریال مطالبات گندمکاران گلستانی، تاکنون بیش از ۱۴۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده که امیدوارم بقیه مطالبات گندمکاران نیز به زودی پرداخت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران در شناسایی نقاط قوت و ضعف جامعه همواره یاور ما بوده‌اند، گفت: ایرنا به عنوان پایگاه اصلی دولت در اطلاع‌رسانی به جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

نورانی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی در برهه‌های حساس همواره برای استان گلستان نقش‌آفرینی کرده است، تصریح کرد: آثار مثبت ایرنا در دولت‌های مختلف بر همگام روشن است.

آخرین جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی

وی ضمن قدردانی از عملکرد ایرنا در بازگو کردن پیشرفت‌ها و موضوعات مهم استان گلستان، ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما