شناسهٔ خبر: 68049240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

زمان رویارویی میرزازاده و غول کوبایی در المپیک پاریس/ این ساعت از پای تلویزیون تکان نخورید!

طبق قرعه‌کشی رقابت‌های سنگین‌وزن کشتی فرنگی المپیک 2024 پاریس، امین میرزازاده و میخاین لوپز در صورت شکست رقبای خود در دور دوم به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

زمان رویارویی میرزازاده و غول کوبایی در المپیک پاریس/ این ساعت از پای تلویزیون تکان نخورید!

به گزارش تابناک ورزشی، کاروان ورزشی ایران تا امروز که روز دهم المپیک تابستانی پاریس است، موفق به کسب مدال نشده و ایرانی ها همچنان در انتظار ورود به جدول رده بندی مدال ها هستند.

در این شرایط از امروز مسابقات کشتی المپیک 2024 پاریس آغاز می شود؛ رشته ای که امید اول ایرانی ها برای کسب مدال است. البته ابتدا مسابقات کشتی فرنگی برگزار می شود و بعد از آن شاهد رقابت آزادکاران خواهیم بود.

طبق برنامه اعلامی، رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2024 در اوزان 60 و 130 کیلوگرم از امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود و مهدی محسن‌نژاد و امین‌ میرزازاده به مصاف رقبا می‌روند.

در وزن 60 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند، مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عبدالکریم فرگات از الجزایر می‌رود و در صورت گذر از این رقیب، در دور بعد با برنده کشتی رودریگوئز از کوبا و فومیتا از ژاپن مبارزه خواهد کرد. در وزن 130 کیلوگرم هم 16 نفر با هم رقابت می‌کنند که امین میرزازاده در دور نخست با آدام کون از آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت برتری برابر این حریف، در مرحله بعد به مصاف برنده میخاین لوپز دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا و لی از کره جنوبی می‌رود.

میرزازاده سال گذشته در مسابقات جهانی صربستان در غیاب میخاین لوپز، دارنده ۹ طلای جهان و المپیک، به مدال طلا رسید. این دو کشتی‌گیر امسال بخت‌های اصلی کسب مدال طلای المپیک‌ هستند و به احتمال فراوان در فینالی زودهنگام در دور دوم به مصاف هم می‌روند.

میرزازاده در دور نخست از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف حریف آمریکایی می‌رود و لوپز نیز در دور نخست حریف کره‌ای را در پیش دارد. میرزازاده و لوپز در صورت شکست رقبایشان حدود ساعت 18 در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز برابر هم به روی تشک می‌روند.

نظر شما