شناسهٔ خبر: 68049152 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رایتل ارائه‌دهنده کمترین تعرفه‌ رومینگ به زائرین اربعین ۱۴۰۳

رایتل به‌منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین اربعین، طرح‌های ویژه‌ای شامل بسته‌های تخفیفی برای مشترکین این اپراتور و سیم‌کارت با قیمت استثنایی برای زائرینی که سیم‌کارت رایتل ندارند، تدارک دیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌ عمومی رایتل، مشترکین این اپراتور می‌توانند با سیم‌کارت رایتل خود در زیارت اربعین ۱۴۰۳ علاوه بر بسته‌های تخفیفی و کمترین تعرفه‌ خدمات، از سهولت ارتباطات و دسترسی به اینترنت در کشور عراق، برخوردار شوند.

طرح اربعین رایتل با کمترین تعرفه‌ رومینگ بین‌الملل، به‌صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت و همچنین سیم‌کارت با قیمت ویژه ارائه شده است.

مشترکین رایتل امکان خرید بسته­های تخفیفی رومینگ بین­الملل ویژه عراق را از طریق اپلیکیشن رایتل‌من، وب‌سایت رایتل یا شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۸* دارند. ( توجه: بسته‌های تخفیفی رومینگ هایپر لینک شود.)

https://www.rightel.ir/p/۲۰۷۶۲/arbaeen۱۴۰۳/?utm_source=reportage&utm_medium=reportagearbaein۱۴۰۲۳&utm_content=arbaeen۱۴۰۳

کسانی که مشترک رایتل نیستند، می‌توانند از فرصت ویژه خرید سیم­کارت تخفیفی رایتل به‌همراه بسته اینترنت، مکالمه و پیامک با قیمت ۵۰ هزار تومان جهت استفاده در ایران و عراق، بهره‌مند شوند.

خرید سیم‌کارت ویژه اربعین از طریق ‌وب‌سایت، مراکز امور مشتریان و نمایندگی‌های رایتل در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

بنابر اعلام این اپراتور، تیم‌های فنی و خدمات مشترکین رایتل برای پشتیبانی و مانیتورینگ وضعیت ارتباطی در چندین نقطه مرزی پاسخگوی زائرین هستند.

جهت خرید سیم‌کارت و مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رایتل مراجعه کنید. (توجه: وب‌سایت رایتل هایپرلینک شود)

https://shop.rightel.ir/iraq/?utm_source=reportage&utm_medium=reportagearbaein۱۴۰۲۳&utm_content=arbaeen۱۴۰۳

۲۲۷۲۲۷

نظر شما