شناسهٔ خبر: 68048969 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شغل خانوادگی نیما شعبان نژاد لو رفت

نیما شعبان نژاد که از برنامه خندوانه رامبد جوان در تلویزیون به شهرت رسید برای اولین بار درباره خانواده اش و شغل و محل زندگی شان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

نیما شعبان نژاد بازیگر سینما تلویزیون که اخیراً در جوکر 2 احسان علیخانی حضور داشت، در برنامه 35 میلیمتری فریدون جیرانی شرکت کرد و با او به گپ و گفت نشست. در این برنامه نیما شعبان‌نژاد با خانواده‌اش و و حضور موثر رامبد در زندگی حرفه ایش گفت که در ادامه بخش از نمناک می‌خوانید.

شغل پدر و مادر نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد که تاکنون با مهران مدیری، رامبد جوان و احسان علیخانی همکاری موثری داشته است، درباره شغل پدر و مادرش و تحصیلات آنها به فریدون جیرانی چنین گفت:

پدرم مهندس هستند سال‌ها فعالیت می‌کردند و در آلمان درس خوندن و بعد اومدن ایران.

مامانم هم در انگلستان درس خونده و باز اومدن ایران، هم عکاسه و هم نقاش.

تنها فرزند خانواده ام و سال 66 در کلن آلمان به دنیا آمدم.

شغل خانوادگی نیما شعبان نژاد لو رفت

مصاحبه نیما شعبان نژاد و فریدون جیرانی

اتفاق خوش زندگی نیما شعبان نژاد با رامبد و خندوانه

آقای هنرپیشه در ادامه صحبت‌هایش از ماجرای آشنایی با رامبد جوان و تاثیر او در زندگی حرفه‌ایش صحبت کرد و عنوان نمود:

با رامبد خیلی اتفاقی آشنا شدم و و در همان خندوانه،یکی دیگری قرار بود باشد و من رو معرفی کردند. یکی از دوستانم من رو معرفی کرد و رفتم اونجا و رامبد گفت می‌تونی به من هم گفتم بله.

اصلا کمدی کار نکرده بودم، به پوچی رسیده بودم و در تئاتر هم نمی‌رفتم جلو و استاپ شده بود همه چی برام، پیشرفت نمی‌کردم و سرخورده شده بودم از بازیگری و کارگردانی در اون فضا،هر فضایی که بهم می‌دادند باید به بهترین شکل ازش استفاده می‌کردم.

بعد از اینکه رامبد فضا داد به من، چند سال گذشت و من با آدم‌های دیگر هم کار کردم و مسیری پیدا کردم.رامبد یه وقتایی در مورد کار کردنم می‌گفت نمی‌دونم چرا اینجوری میشه و انگار جن بهش می‌رسونه، اعتماد به نفسی که من داشتم بخشیش به خاطر رامبد بود و رامبد این اعتماد به نفس رو داد به من که اگه یه تیپ دیگه‌ای هم داری رو کن و هی آروم آروم رفتیم و شکل گرفت.

نظر شما