شناسهٔ خبر: 68048768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان با حضور هشت تیم

قرعه کشی بیستمین دوره لیگ هندبال بانوان با حضور قطعی هشت تیم برگزار و مقرر شد این رقابت ها از ششم مهرماه آغاز شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مراسم قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور ظهر امروز دوشنبه پانزدهم مردادماه با حضور نمایندگان ۸ تیم حاضر در این دوره از پیکارهای لیگ، در سالن جلسات فدراسیون هندبال برگزار شد.

براساس مصوبات این نشست، این رقابت ها از روز ۶ مهره ماه ۱۴۰۳ به صورت دوره ای رسماً آغاز می شود.

مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با حضور نمایندگان تیم های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولادمبارکه سپاهان اصفهان در تهران برگزار شد.

در این نشست که با مدیریت علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال و مسئولین کمیته مسابقات و لیگ این مجموعه برگزار شد، در ابتدا ضمن بررسی آیین نامه فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان کشور، مسئولین فدراسیون پای صحبت ها و نقطه نظرات نمایندگان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها نشستند تا اگر مشکل یا نقایصی هست کارشناسی شده و قبل از شروع این فصل از رقابت لیگ هندبال بانوان مشکلات و نقایص احتمالی مرتفع شود.
 

در پایان نیز مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان در حضور سرپرستان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات برگزار شد.

برهمین اساس، برنامه و زمانبندی رقابت تیم های نفت و گاز گچساران، فولاد هرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب از شماره ۱ تا ۸ برای هفته نخست این دوره از مسابقات مشخص و اعلام شد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته قرار است هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور از روز ۶ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شود.

نظر شما