شناسهٔ خبر: 68048503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان با حضور هشت تیم

قرعه کشی بیستمین دوره لیگ هندبال بانوان با حضور قطعی هشت تیم برگزار و مقرر شد این رقابت ها از ششم مهرماه آغاز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور ظهر امروز دوشنبه پانزدهم مردادماه با حضور نمایندگان ۸ تیم حاضر در این دوره از پیکارهای لیگ، در سالن جلسات فدراسیون هندبال برگزار شد.

براساس مصوبات این نشست، این رقابت ها از روز ۶ مهره ماه ۱۴۰۳ به صورت دوره ای رسماً آغاز می شود.

مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با حضور نمایندگان تیم های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولادمبارکه سپاهان اصفهان در تهران برگزار شد.

در این نشست که با مدیریت علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال و مسئولین کمیته مسابقات و لیگ این مجموعه برگزار شد، در ابتدا ضمن بررسی آیین نامه فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان کشور، مسئولین فدراسیون پای صحبت ها و نقطه نظرات نمایندگان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها نشستند تا اگر مشکل یا نقایصی هست کارشناسی شده و قبل از شروع این فصل از رقابت لیگ هندبال بانوان مشکلات و نقایص احتمالی مرتفع شود.

برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان با حضور هشت تیم

در پایان نیز مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان در حضور سرپرستان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات برگزار شد.

برهمین اساس، برنامه و زمانبندی رقابت تیم های نفت و گاز گچساران، فولاد هرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب از شماره ۱ تا ۸ برای هفته نخست این دوره از مسابقات مشخص و اعلام شد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته قرار است هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور از روز ۶ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شود.

نظر شما