شناسهٔ خبر: 68047925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

جوانی و علمی بودن ویژگی ممتاز ایسناست/ایسنا هیچ گاه جهت دار نبوده است

حانیه نامجو

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان جوانی، بی طرفی و جهت دار نبودن را از ویژگی‌های خبرگزاری ایسنا برشمرد و افزود: ایسنا با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و دانشجو به رسالت خود به درستی عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

سیدمحسن حسینی امروز دوشنبه ۱۵ مرداد به مناسبت هفته خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلستان، در گفت‌وگو با مدیر، دبیر و هیئت تحریریه این خبرگزاری، رسانه‌ها را پل ارتباط دهنده بین مردم و مسئولان دانست و افزود: رسانه‌ها با نکته‌سنجی و نگاه دقیق و علمی یه مسائل حکم کنترل کیفیت کار مسئولان و عوامل اجرایی را دارند.

وی سرعت عمل و دقت ایسنا را در انتشار مطالب قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: جامعه دانشگاهیان دو وجه جوانی و علمی دارد و خبرگزاری ایسنا به سبب ارتباط نزدیک با جامعه دانشگاهیان هر دو وجه علمی و جوانی را داراست و همین موضوع سبب درخشش و موفقیت بیشتر این رسانه شده است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان کنترل کیفیت، بی طرفی، و جهت دار نبودن را از ویژگی های خبرگزاری ایسنا برشمرد و افزود: خبرگزاری ایسنا با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و دانشجو به رسالت خود به درستی عمل کرده است.

جوانی و علمی بودن ویژگی ممتاز ایسناست/ایسنا هیچ گاه جهت دار نبوده است

حسینی با اشاره به اینکه رسانه با تخصصی که در زمینه عیب‌یابی و بیان نواقص دارند سبب بهبود روند عملکرد اقدامات مسئولان و انتقال آن به مردم می شوند، گفت: رسانه‌ها نظرات کارشناسی ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف را به مردم انتقال داده و موجب عملیاتی شدن برنامه کارشناسان می شوند.

وی با بیان اینکه عامه مردم در اقدامات صورت گرفته در نهادها و ارگان‌های مختلف تنها به نتیجه کار دقت می‌کنند، بیان کرد: نقش مهم رسانه ها بازگویی روند کار به زبان عامه و قابل فهم  آحاد جامعه است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها باید در حوزه‌های مختلف با توجه به موضوعات پیش آمده روش و زبان انتقال پیام به مردم را به درستی انتخاب کنند، توضیح داد: خبرگزاری ایسنا از جمله رسانه های موفق در استان گلستان است که این امر را به خوبی عملیاتی کرده است.

انتهای پیام

نظر شما