شناسهٔ خبر: 68047888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در همدان برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهید مجاهد اسماعیل هنیه در همدان از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید عزیز در حسینیه امام(ره) همدان خبر داد و گفت: حضور اقشار مردم در این مراسم پاسداشت به منزله اعلام انزجار از اقدام نابخردانه و ناپسند رژیم جعلی صهیونیست است.

صاحب‌خبر -

جواد بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: جهان با شهادت اسماعیل هنیه دریافت که رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل با حمایت ام الفساد غرب یعنی آمریکا منطقی جز درندگی، زور، خصومت و آسیب به کرامت ذاتی انسان و حقوق بشر در نقاط مختلف دنیا ندارد.

وی بیان کرد: با از دست دادن ژست، ابهت پوشالی و در هم ریختن معادلات سیاسی و نظامی صهیونیست در مقابل جبهه مقاومت، این رژیم رو به افول است.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهید مجاهد اسماعیل هنیه در همدان عنوان کرد: این رژیم جنون آمیز اقدام به ترور کور و نقض آشکار ضوابط و مقررات بین الملل در تجاوز آشکار به تمامیت ارضی به حریم جمهوری اسلامی در خانه ما دیپلمات و میهمان ظلم ستیز کشورمان را در منظر سران بیش از 100 کشور جهان به شهادت رساند غافل از اینکه هر پرچمی که از دست سردار بیفتد سردار دیگری آن را برداشته و در میدان خواهد آمد و در میدان مقاومت هزاران هنیه در مقابل آنان صف آرایی خواهند کرد.

بیات بیان کرد: ناظران و شاهدان عینی این عمل سخیف سفیری خواهد شد در روشنگری و افشای چهره کریه دولت خون آشام اسرائیل، هرچند امروز با بیداری اسلامی و تشکیل هسته های حزب الله و مقاومت با بسیج توده های آزادی خواه و پیش قراولی جوانان پرشور، دارای شعور و بینش انقلابی در سراسر عالم ناقوس خون خواهی و انتقام به صدا در آمده است.

وی اعلام کرد: به همین مناسبت در تجلیل از مقام شامخ اسوه مقاومت شهید راه آزادی قدس شریف، دکتر اسماعیل هنیه و در امتداد خط سرخ 40 هزار شهید غزه و شهید حامی فلسطین، رفیق شفیق اسماعیل شهید جمهور ایران، مراسم بزرگداشت هفتمین روز از شهادت دکتر اسماعیل هنیه و قدرشناسی از دولت سیزدهم در عمل به قانون اساسی روز چهارشنبه 17 مرداد از ساعت 17:30 تا 19 در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهید مجاهد اسماعیل هنیه در همدان افزود: اجتماع حماسی با حضور برخی از وزرا و اعضای هیئت دولت سیزدهم و سخنرانی خانم دکتر علم الهدی، همسر رئیس جمهور شهید بر پشتیبانی از ولایت فقیه تصمیم قاطع مراجع ذیصلاح در انتقام و خون خواهی میهمان عالیقدر حمایت دوباره خود را از مردم مظلوم فلسطین و ادامه راه شهدای مقاومت، مدافع حرم و خدمت تاکید می کنند.

بیات گفت: حضور اقشار مردم در این مراسم پاسداشت به منزله اعلام انزجار و تنفر از اقدام نابخردانه و ناپسند رژیم جعلی و تروریست به ذات دولتی آمریکای جنایتکار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما