شناسهٔ خبر: 68047785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پویش «همسفر من مدافعان جان» در چهارمحال‌وبختیاری اجرا می‌شود

زهرا صفری

نماینده قرارگاه مردمی شمیم در استان چهارمحال و بختیاری گفت: راهیپمایی اربعین حسینی به نیابت از شهدای مدافع جان استان در قالب اجرای پویش «همسفر من، مدافعان جان» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

فاطمه برزکار با اشاره به اینکه راهیپمایی اربعین حسینی به نیابت از شهدای مدافع جان چهارمحال و بختیاری در قالب اجرای پویش «همسفر من، مدافعان جان» برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این پویش زائران اربعین می‌توانند زیارت اربعین خود را به نیابت از شهدای مدافع جان، شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر جان خودشان را فدا کردند، انجام دهند و معنویت و حلاوت این سفر عاشقانه را دوچندان کنند.

برزکار اضافه کرد: کشور بیش از ۴۰۰۰ شهید را در راه دفاع از جان انسان‌ها و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز و سلامت و امنیت همه مردم فدا کرده و آشنایی اقشار مختلف مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان با این شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها و تبیین نقش این شهدا و درک راهپیمایی اربعین از محورها و اهداف مهم این پویش است.

نماینده قرارگاه مردمی شمیم در استان گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند در مسیر پیاده‌روی تصاویر خود را با عکس‌های دسته‌جمعی شهدای مدافع جان استان که روی کوله پشتی‌های خود نصب می‌کنند به شبکه شمیم استان ارسال و در این پویش شرکت کنند که به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در این پویش به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

برزکار افزود: زائران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) همچنین می‌توانند با انتشار تصاویر شهدای مدافع جان در صفحات مجازی خود در ایام راهپیمایی اربعین با هشتک #همسفر_من_شهدا_مدافع_جان  و #شبکه مردمی -شمیم در این پویش ما را همراهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: پویش سراسری پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدای مدافع جان توسط شبکه مردمی شمیم استان در ایام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما