شناسهٔ خبر: 68046986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (ع) زنجان خبرداد؛

مشارکت گروه‌های جهادی در بازسازی محلات هدف بازآفرینی شهری زنجان

زنجان-مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (ع) زنجان از مشارکت بسیج و گروه‌های جهادی در بازسازی محلات هدف بازآفرینی شهری در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال جهانبخشی، ظهر در حاشیه برگزاری تور رسانه‌ای بازدید از محله اصغریه به عنوان «محله هدف بازآفرینی شهر زنجان» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با اداره راه و شهرسازی استان منعقد شده و وظایفی برای جهادگران تعیین شده است.

وی وظیفه اصلی این طرح را اغناسازی مردم و استفاده از ظرفیت‌های فراهم شده در چهار شهرستان دانست و گفت: برخی از مردم در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های ناکارآمد ساکن هستند که امنیت آن‌ها را در برابر زلزله و حوادث طبیعی تأمین نمی‌کند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان از مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای بازآفرینی محلات شهری خبر داد و افزود: تلاش داریم در چهار شهرستان در محلات هدف کمک‌های لازم به اداره راه و شهرسازی را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: با وام‌هایی که از طریق بانک‌های عامل به مردم پرداخت می‌شود، نوسازی منازل اتفاق می‌افتد و در مورد افرادی که خودشان می‌توانند در طرح مشارکت کنند و خانه‌های خود را بسازند مشکلی نداریم.

جهانبخشی ادامه داد: اما برای خانواده‌هایی که این توان را ندارند، ظرفیتی در بسیج سازندگی ایجاد شده تا برای مردم مسکن جدید احداث کنیم.

نظر شما