شناسهٔ خبر: 68045625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فراخوان چهارمین جشنواره بین المللی امام رضا منتشر شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: فراخوان و محورهای موضوعی چهارمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد.

صاحب‌خبر -
- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم فراخوان چهارمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه‌السلام با محورهای موضوعی سیره رضوی، زائر و زیارت، وقف و نذر، خدمت رضوی، هویت مشهدالرضا(ع) و جهاد تبیین منتشر شد. 

بر پایه این گزارش، امسال در محور خدمت رضوی در کنار ترویج خدمت کریمانه به نیازمندان به نام مبارک امام رضا علیه‌السلام و بازنمایی منش خادمانه خدام ویژه علی بن موسی‌الرضا (ع)، نگاه به محتواهای خادم‌الرضا(ع)، شهید ابراهیم رئیسی نیز در نظر گرفته شده است.

ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) است. همچنین شناسایی، شبکه‌سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین و همچنین شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است. 

آخرین مهلت ارسال آثار اول شهریور ماه 1403 و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان  در دی‌ماه سال جاری است. اطلاع‌رسانی جشنواره، فرایند ثبت‌نام و ارسال اثر و همچنین معرفی آثار برگزیده از طریق وب‌سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir انجام می‌شود.

تجلیل از پدیدآورندگان محصولات رسانه‌ای رضوی و ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش‌های  رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی،  برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی،  فیلم کوتاه، مستند و نماهنگ،‌ عکس خبری،  پویش مردمی نشر محتوای رضوی، جایزه ویژه«احیای امر» و بخش بین‌الملل انجام می‌شود.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما