به گزارش خبرنگار مهر، سید طالب لواسانی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) اظهار کرد: در راستای خدماترسانی مطلوبتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی، بازدیدهای کارشناسان این اداره کل از مجتمعهای بین راهی استان به صورت نوبهای و منظم در جریان است و با نزدیک شدن به ایام اربعین، این نظارتها افزایش مییابد.
لواسانی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته، نظافت نمازخانهها و تجهیز آنها، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بررسی قرار میگیرد.
وی با اشاره به اینکه در جریان بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمعهای خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانههای پیامکی یا تلفنی ۱۴۱ اعلام کنند.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر یادآور شد: ۱۶ راهدارخانه و مهمانسراهای ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جادهای نیز آماده خدمات دهی یا اسکان اضطراری زائران اربعین حسینی (ع) هستند.