شناسهٔ خبر: 68043559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار سقز: دستگاه‌های اجرایی سرمایه‌گذاری را برای بخش خصوصی تسهیل کنند

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران کمک به تولید و اشتغال است لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این راستا باید تلاش زیادی برای تسهیل سرمایه گذاری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز دوشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهرستان باید در راستای کمک به تولید و اشتغال جدید و همچنین حفظ اشتغال موجود و رفع مشکل تولید کنندگان، تسهیلگری کنند.

وی با اشاره به فلسفه کارگروه رفع موانع تولید، بر تعامل، همفکری و همگرایی اعضا در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: مدیران در کنار تعهد به وظایف سازمانی، دغدغه‌ها و مشکلات قشر تولیدکننده را در نظر بگیرند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: امهال تسهیلات بانکی، رفع مشکلات با تامین اجتماعی، کمک به آماده سازی زیرساخت‌های برق و گاز، رفع مشکلات تعارض سند زمین و احداث شبکه برای تقویت خط نفوذی برق، از جمله مشکلات سرمایه گذاران بود.

در این کارگروه، مسایل و مشکلات ۱۶ طرح از جمله شرکت ذخیره سازی محصولات کشاورزی، تولید آب معدنی، مرغداری گوشتی و تخمگذار، تولید قارچ، تولید ورمی کمپوست، محصولات بتُنی، مجتمع گاوشیری و پرورش ماهی مطرح شد.

نظر شما