شناسهٔ خبر: 68043087 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

معاون ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:

سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی- معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس ویژه نویسندگان استان به زبان ترکی، فارسی و کردی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

زهرا کریم زادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس ویژه نویسندگان استان به زبان ترکی، فارسی و کردی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: دفاع مقدس، مقاومت و پایداری موضوعات سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» است.

کریم‌زادگان با اشاره به جوایز این مسابقه نیز گفت: جایزه رتبه اول سه میلیون تومان، رتبه دوم دو میلیون تومان، رتبه سوم یک میلیون تومان همراه با لوح و تندیس تعلق می‌گیرد.

وی گفت: همچنین از ۵ اثر منتخب با ۵۰۰ هزار تومان همراه با لوح تقدیر و تندیس تجلیل خواهد شد.

معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی با اشاره به جوایز داستانک «فلش فیکشن» نیز گفت: سه میلیون تومان به رتبه اول، دو میلیون تومان به رتبه دوم و یک میلیون تومان به نفر سوم همراه با تندیس و لوح تقدیر تعلق قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای ارسال آثار نیست، گفت: این جشنواره استانی بوده و آثار برتر استان‌ها به بخش ملی جشنواره راه خواهند یافت و آثار ارسالی قبلاً نباید به جشنواره‌ای ارسال شده و یا در کتاب یا نشریه چاپ شده باشد.

کریم‌زادگان افزود: کلیه آثار باید در فایل wordو با فونت b ZAR و سایز قلم ۱۴ ارسال شود و آثار برتر در کتاب یوسف چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار نیز گفت: ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ آخرین مهلت بوده و اعلام نتایج و مراسم اختتامیه نیز نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا، علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا به شماره۹ ۰۹۱۴۶۷۶۰۶۳ ارسال کنند.

نظر شما