شناسهٔ خبر: 68042724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاچاقچیان پارچه خارجی در قم ۶۷ میلیارد ریال جریمه شدند

قم - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه ۶۷ میلیارد و ۴۲۱ میلیون‌ریالی برای قاچاقچیان پارچه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره‌کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام در گفت‌وگویی، افزود: پرونده قاچاق پارچه خارجی به ارزش ۲۴ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه‌به دفاعیات متخلفان و ارائه‌ نشدن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و علاوه بر محرومیت خروج از کشور به مدت یک سال و ضبط پارچه‌های کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسام، شعبه برای خودروی حامل کالا، ۱۸ میلیارد ریال به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را در مجموع به پرداخت ۴۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: شعبه همچنین باتوجه‌ به استعلام از گمرک، اتهام مباشرت در قاچاق کالا را محرز و علاوه بر تعلیق گواهینامه رانندگی، محرومیت خروج از کشور به مدت یک سال و ضبط پارچه‌های کشف شده، متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام ابراز کرد: شعبه در مجموع متخلفان را به پرداخت ۶۷ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال جزای نقدی نمود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: ماموران نیروی انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای حامل بار قاچاق در محور سلفچگان به ساوه این بارِ قاچاق را از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

نظر شما