شناسهٔ خبر: 68042434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل صمت استان‌عنوان کرد

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع معدنی، فرصت مناسبی در توسعه بخش معدن در استان زنجان

فاطمه آزادی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برگزاری هدفمند نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در استان، فرصت مناسبی جهت رشد و توسعه بخش معدن در استان زنجان است.

صاحب‌خبر -

مجید گلشنی امروز (دوشنبه ۱۵ مرداد ماه) در چهارمین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در استان، عنوان کرد: با حضور واحدهای تاثیرگذار معدنی در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان، زنجیره ارزش مواد معدنی استان تکمیل و زمینه ایجاد ارتباط بین واحدهای معدنی فراهم می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی و ارتباطات لازم با این واحدها شکل می‌گیرد.

او تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان و برگزاری جلسات و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در این راستا است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان ساخت: برگزاری پاویون ویژه فعالین عرصه معدن و صنایع معدنی استان با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای معدنی و صنایع معدنی استان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در استان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی، خدمات و تجهیزات وابسته از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما