شناسهٔ خبر: 68042267 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اسماعیلی: ساخت مستند برای آقای مستجابی در دستور کار قرار دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین نکوداشت آیت‌الله سید مرتضی مستجاب الدعواتی گفت: یکی از کارهای بزرگی که در این دوره انجام شد بزرگداشت مشاهیر کشورمان بود و در همین راستا انجمن مفاخر نزدیک به ۳۰۰ بزرگداشت برگزار کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین نکوداشت آیت‌الله سید مرتضی مستجاب الدعواتی گفت: یکی از کارهای بزرگی که در این دوره انجام شد بزرگداشت مشاهیر کشورمان بود و در همین راستا انجمن مفاخر نزدیک به ۳۰۰ بزرگداشت برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدمهدی اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه بزرگداشتی که امروز برگزار شد اقدامی‌ویژه به شمار می‌رود، افزود: آقای مستجابی یکی از بزرگترین مجاهدان نهضت ملی شدن صنعت نفت هستند، عمر پربرکت بیش از صد ساله دارند و در حوزه ورزش‌های زورخانه‌ای هم فعالیت دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ایشان مورد اقبال گسترده مردم اصفهان هستند و این بزرگداشت برای معرفی بیشتر آثار و خدمات ایشان برای همه مردم کشور است.

وزیر فرهنگ گفت: این شخصیت ها سرمایه معنوی و هویتی جامعه هستند و یکی از مهمترین وظیفه‌های ما در وزارت فرهنگ ترویج و معرفی چنین شخصیت هایی است.

اسماعیلی با اشاره به شخصیت هایی که برای آنها توسط انجمن مفاخر مراسم بزرگداشت برگزار شده، تاکید کرد: ساخت آثار نمایشی در مورد این شخصیت ها را نیز در دستور کار داریم؛ برای آقای مستجابی نیز کار های ترویجی و ساخت مستند را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما