شناسهٔ خبر: 68041664 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

6 صهیونیست براثر تیراندازی در جنوب سرزمین های اشغالی زخمی شدند

صاحب‌خبر -
6 صهیونیست براثر تیراندازی در جنوب سرزمین های اشغالی زخمی شدند
خبرگزاری آریا - بر اثر تیراندازی در تقاطع "نواتیم" در جنوب سرزمین اشغالی 6 صهیونیست زخمی شدند.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از زخمی شدن 6 نفر در تیراندازی در تقاطع "نواتیم" در جنوب سرزمین اشغالی خبر داد.
بنابر این گزارش، اوایل صبح دیروز (یکشنبه) نیز در یک حمله مقاومتی شهادت طلبانه با سلاح سرد در مرکز شهر "حولون" واقع در نزدیکی تل آویو دو صهیونیست کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند.
این در حالی است که ایتمار بن گویر، وزیر افراطی امنیت این رژیم، از اسرائیلی‌ها خواسته است تا سلاح حمل کرده و از آن استفاده کنند.
حماس از عملیات قهرمانانه در مرکز تل آویو تقدیر کرد
جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در واکنش به عملیات مقاومتی صبح دیروز (یکشنبه) در مرکز تل آویو با صدور بیانیه ای تاکید کرد: "عملیات قهرمانانه وشهادت طلبانه یک فلسطینی در حمله باچاقو به منطقه "حولون" در مرکز تل آویو پاسخی طبیعی به جنایات مستمر اشغالگری فاشیستی علیه مردم فلسطین، از زمان آغاز جنگ وحشیانه کشتار در باریکه غزه علیه غیرنظامیان بی دفاع، و تشدید تجاوزات هولناک این رژیم در کرانه باختری و اقدامات احمقانه نیروهای افراطی صهیونیستی در ریختن خون مردم ما، رهبران و نمادهای آن با ترور ناجوانمردانه و حقیرانه رهبر نهضت شهید اسماعیل هنیه است".
این جنبش در بیانیه ای مطبوعاتی از عامل قهرمان این عملیات "عمار رزق عوده"، فرزند دلاور شهر "سلفیت" تقدیر کرده و از توده های مردم و جوانان انقلابی در کرانه باختری رود اردن و بیت المقدس خواست تا به تشدید قیام علیه ارتش اشغالگر و شهرک نشینان فاشیست آن در همه جای سرزمین فلسطینی ادامه دهند.

نظر شما