شناسهٔ خبر: 68041658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار پاوه خبر داد

اختصاص بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی پاوه

فرماندار پاوه از اختصاص ۸۱۱ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل ۸۲ پروژه‌ خرد و کلان عمرانی این شهرستان در حوزه‌های مختلف خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پاوه با ریاست علیرضا حیدری فرماندار پاوه و با حضور معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی روز _ یکشنبه چهاردهم مرداد _ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار پاوه اعتبارات شهرستان از محل تملک دارایی‌های استان (استانی)، سوخت و متوازن را در مجموع مبلغ ۸۱۱ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: اعتبارات شهرستان پاوه در سال جاری در مقایسه با اعتبارات سال گذشته از این منابع ۳۵ درصد رشد داشته است.

حیدری افزود: علاوه بر این اعتبارات، سهم شهرستان از سایر منابع از جمله اعتبارات ملی و منابع داخلی وزارتخانه‌ها محفوظ خواهد بود.

وی با اعلام اینکه این مبلغ برای اجرا و تکمیل ۸۲ پروژه‌ریز و درشت عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله آب و فاضلاب، راهداری، بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی، شیلات، کشاورزی و باغات، تکمیل ساختمان پلیس‌راه و امداد و نجات جاده‌ای، زیرساخت‌های پایانه مرزی شوشمی، عمران شهری و روستایی، اجرای طرح‌های هادی، گردشگری، امور عشایری، تعمیر و تجهیز مدارس و مساجد و اماکن ورزشی، فرهنگی، تعمیر و تجهیز ادارات و تقویت شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما در سطح شهرستان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب اعتبارات و اجرای به‌موقع پروژه‌ها خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار پاوه نیز در ابتدای این جلسه ضمن تأکید بر اتمام اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته تا مهلت باقیمانده پایان شهریورماه، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان لازم است در فرصت باقیمانده پروژه‌های خود را از تمام منابع تأمین اعتبار اعم از استانی، سوخت و متوازن و منابع داخلی و منابع ملی برابر تخصیص‌های اعلام شده به اتمام برسانند و گزارش آخرین وضعیت پروژه‌ها را برای بررسی به فرمانداری اعلام کنند.

نظر شما