شناسهٔ خبر: 68041540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار یزد مطرح کرد

ثبت کم‌نظیرترین خدمات آبی در تاریخ استان یزد

استاندار یزد گفت: اقداماتی که طی سه سال دولت سیزدهم در حوزه آب یزد صورت گرفت، کم‌نظیر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی روز _ یکشنبه چهاردهم مرداد_ در مراسم آبرسانی به مجتمع ولایت ۲ و ولایت ۳ و افتتاح مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب در منطقه ملاباشی اظهار کرد: اقداماتی که طی سه سال دولت سیزدهم در حوزه آب یزد صورت گرفت، کم‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه شاهد این هستیم که عده‌ای خط پدافندی انتقال آب به یزد را کم‌ارزش جلوه می‌دهند، افزود: تا پیش از اجرای این خط مردم استان، از آبی که تا چادرملو آمده بود، منتفع نشده بودند، با اجرای خط پدافندی انتقال آب به استان یزد این امر محقق شد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: این طرح در مدت کوتاه و در شرایط بسیار دشوار خط پدافندی اجرا شد تا مردم یزد از نعمت آب انتقالی بهره‌مند شوند.

فاطمی با بیان اینکه شرکت و آب و فاضلاب استان یزد در حال حاضر معادل همه مخازنی که در استان یزد وجود دارد و در حال ساخت مخزن هستند، تاکید کرد: بخشی از آن‌ها به بهره‌برداری رسید و تعدادی نیز درصد بالایی پیشرفت دارند تا مردم در مواقع بحران، دچار بی‌آبی و یا افت فشار آب نشوند.

وی اضافه کرد: تا پیش از دولت سیزدهم رینگ آب شهر یزد کامل نشده بود، با تلاش فراوان اعتبار هنگفتی برای اجرای ۱۷۰ کیلومتر خط لوله تأمین شده است تا رینگ شهر یزد تکمیل و پس از سال‌ها توزیع فشار آب در استان یزد به صورت متوازن انجام شود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه برخی بیان می‌کنند که وعده شهید رئیسی در رابطه با انتقال آب انجام نشده است، گفت: آخرین سفر ایشان یک سال و چند ماه قبل بوده است و نمی‌شود پروژه‌ای که طول خط آن ۷۳۰ کیلومتر است، تنها طی یک سال انجام شود.

فاطمی با اشاره به پروژه‌های متعدد آبی دولت سیزدهم در استان یزد، گفت: این کارنامه‌ها به نام شهید رئیسی ثبت شده است و به اسم شخص دیگری نیست.

نظر شما