شناسهٔ خبر: 68040723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان خبر داد

اعلام فراخوان احداث مجموعه‌های مشارکتی در مناطق ۲ و ۶ اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از اعلام فراخوان احداث دو مجموعه مشارکتی در مناطق ۲ و ۶ شهرداری اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعلام فراخوان احداث دو مجموعه مشارکتی در منطقه ۲و ۶ شهرداری اصفهان و ویژگی‌های این دو پروژه مشارکتی اظهار کرد: به‌لحاظ ارتقای سرانه تفریحی ورزشی و نشاط اجتماعی در منطقه ۲ شهرداری، احداث پردیس ورزشی غرب با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه، پس از سال‌ها شاهد توزیع متوازن خدمات و تحول حوزه ورزش در این نقطه از شهر باشیم.

وی افزود: احداث مجموعه مسکونی مشارکتی توتیا یک واقع در خیابان هزارجریب، اراضی چشمه توتی، دیگر فراخوان اعلام شده شهرداری است که فرصت بسیار ارزشمندی برای فعالان حوزه ساخت‌وساز فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: این پروژه در تملک منطقه ۵ شهرداری این کلان‌شهر بوده و به نمایندگی از این شهرداری به فراخوان گذاشته شده است.

حیدری با اشاره به سایر فراخوان‌های اعلام شده توسط این سازمان ادامه داد: شانزدهم مرداد سال جاری آخرین مهلت زمانی شرکت در فراخوان احداث سه مجموعه مسکونی مشارکتی در منطقه ۸ شهرداری است.

وی با تشریح ابعاد و ویژگی‌های این سه پروژه مشارکتی خاطرنشان کرد: سه مجموعه مسکونی مشارکتی، تندیس با زیربنای ۲۲۲ مترمربع، مجتمع مسکونی سامان با زیربنای ۱۸۲ مترمربع و مجتمع مسکونی مشاهیر با زیربنای ۴۵۰ مترمربع در منطقه ۸ و در خیابان شهید باهنر واقع شده است.

حیدری گفت: منطقه ۸ شهرداری به لحاظ وسعت و جمعیت ظرفیت بالایی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مشارکت شهروندان در توسعه شهری دارد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان افزود: عموم شهروندان و فعالان بخش خصوصی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی http://@city_opportunitys از این فرصت‌ها آگاهی پیدا کنند.

نظر شما