شناسهٔ خبر: 68040149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کانون ازدواج آسان و همسان گزینی به همت پایگاه مقاومت بسیج حنانه آغاز به کار کرد

کانون ازدواج آسان و همسان گزینی به همت پایگاه مقاومت بسیج حنانه با هدف شناسایی جوانان آماده ازدواج و معرفی خانواده ها به یکدیگر آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

 انسیه حدادزادگان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حنانه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قم، عنوان کرد: کانون ازدواج آسان و همسان گزینی با هدف شناسایی و معرفی جوانان آماده ازدواج و معرفی به یکدیگر شروع به فعالیت کرده است.

وی در ادامه افزود: این کانون توسط تعدادی از خواهران سرگروه فعال در زمینه ازدواج که سالها تجربه فعالیت در این عرصه را داشته اند و دوره های آموزشی مربوط به ازدواج آسان را گذرانده اند، تشکیل شده است.

حدادزادگان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حنانه گفت: تصمیم بر آن شد تا روزهای زوج، یکساعت قبل از اذان مغرب و عشا، مادرانی که فرزندان در شرف ازدواج دارند، جهت پر کردن فرم برای ازدواج فرزندان خود به مسئولان این کانون در مسجد خاتم الانبیا (ص) مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه این فرم ها کاملا محرمانه باقی خواهند ماند، خاطر نشان کرد: با توجه به این فرمها دختر و پسری که با توجه به معیارها مناسب یکدیگر شناخته شوند، همسان گزینی شده و جهت آشنایی بیشتر خانواده ها معرفی می گردند.

انتهای پیام/سمیرا غفوری منش

نظر شما