شناسهٔ خبر: 68039621 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتقام بسیار سختی از جانیان صهیونیست می‌گیریم/ جریان مقاومت وابسته به افراد نیست

حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: جریان مقاومت وابسته به افراد نیست و با ترور هر کدام از رهبران مقاومت فردی دیگر جایگزین او می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه در تهران و نقض استقلال سرزمینی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهید اسماعیل هنیه مهمان ما بود و اقتضای میزبانی تکریم و تأمین مهمان است، بنابراین، ما وظیفه واجبی برای پاسخ به ترور این شخصیت بزرگ جبهه مقاومت داریم.

انشالله انتقام بسیار سختی از جانیان صهیونیست خواهیم گرفت/ ترور رهبران مقاومت خللی در کار ما ایجاد نمی‌کند

حجت‌الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تعرض به یک فرد یا گروه یا کشور نیست، بلکه جنایت در حق یک امت و یک مکتب به نام مقاومت است. رژیم صهیونیستی به مکتب و جریانی تعرض کرده است که میلیارد‌ها انسان را در جای جای کره زمین دل‌باخته خود کرده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: نه تنها مردم ایران بلکه همه مردم آزادی‌خواه دنیا انتظار دارند که بی‌حرمتی رژیم اشغالگر قدس به استقلال سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه با پاسخ قاطع مواجه شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که امروز در میدان نبرد با رزمندگان غزه درمانده شده است و همه خونریزی‌هایی که داشته‌اند آنها را به هدف نامشروع خود نرسانده است، با اینگونه اقدامات بزدلانه درصدد هستند تا برای خود توفیقی کسب کنند، ان‌شالله انتقام بسیار سختی از جانیان صهیونیست خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: قبول داریم که ترور آقای اسماعیل هنیه اتفاق بدی بود و مقاومت هزینه زیادی پرداخت کرد، اما با شهادت هر کدام از این عزیزان نه تنها مقاومت تضعیف نشده است، بلکه با توان و قدرت بیشتری مسیر آزادی‌خواهی را طی کرده است.

حجت‌الاسلام پژمانفر افزود: وقتی در لبنان شهید سید عباس موسوی را ترور کردند، تصور می‌کردند که کار حزب الله تمام است، اما هم اکنون شاهدیم که انسان بزرگ و الهی به نام سید حسن نصرالله حزب‌الله لبنان را رهبری می‌کند و قدرت این گروه مقاومت را به اوج خود رسانده است. جریان مقاومت وابسته به افراد نیست و با ترور هر کدام از رهبران مقاومت فردی دیگر جایگزین او می‌شود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما