شناسهٔ خبر: 68036970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اراک به تعویق افتاد

انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اراک به فردا دوشنبه موکول شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داود قربانی رئیس شورای اسلامی شهر اراک عصر امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در یکصدوچهل‌وهفتمین جلسه صحن فوق‌العاده شورا اظهار کرد: امروز شورا برای تعیین هیئت رئیسه و ریاست شورا همچنین هیئت رئیسه و ریاست کمیسیون‌ها تشکیل جلسه داد.

وی با اشاره به سپری شدن سال سوم شورا افزود: عملکرد سال سوم شورا بدون کوچک‌ترین چالشی به پایان رسید و این دومین صحن رسمی شورا است که به موضوع انتخاب هیئت رئیسه و کمیسیون‌های شورا برای سال چهارم برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: بنا به به دلایلی برخی از اعضای شورا در این جلسه شرکت نمی‌کنند و با عدم حضور و ترک جلسه، صحن شورا را از رسمیت می‌اندازند.

قربانی افزود: برخی از اظهارات مبنی بر اینکه به علت پایان یافتن مهلت قانونی دوره هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها دوره سوم به علت پایان مهلت قانونی از رسمیت افتاده و کلیه فعالیت آن‌ها غیر قانونی محسوب می‌شود، در حالی که با پیگیری‌های به عمل آمده و مشورت‌های صورت گرفته با وزارت کشور، تا انتخاب هیئت رئیسه بعدی مسئولیت بر عهده هیئت رئیسه فعلی است و باید جلسات ادامه یابد تا انتخابات برگزار شود.

وی ادامه داد: صورت جلسه‌ای تنظیم شد و اعضای شورا آن را امضا کردند تا زمان انتخابات هیئت رئیسه بتوانیم وظایف خود را انجام دهیم تا به زودی انتخابات هیئت رئیسه را برگزار کنیم.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: بنده نامزد ریاست شورا نیستم و دو نفر از اعضای شورا قصد حضور در این سنگر و خدمت به مردم را دارند و برخی از افراد قائل به رأی‌گیری و دموکراسی نیستند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

قربانی اضافه کرد: اعضای شورا در سه سال اخیر با کوشش خود توانستند، بخشی از مشکلات و مسائل شهری را رفع کنند و اتفاقات خوبی را برای شهر رقم بزنند.

نظر شما