شناسهٔ خبر: 68036820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر خوی:

مسابقات فوتبال محلات خوی برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر خوی از آغاز مسابقات فوتبال محلات سال ۱۴۰۳ از چهاردهم مرداد در این شهر به همت مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

صاحب‌خبر -

امین گلصنملو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از آغاز مسابقات فوتبال محلات سال ۱۴۰۳ از چهاردهم مردادماه در این شهر به همت مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

وی افزود: ایجاد شور و نشاط و پویایی در بین آحاد مختلف جامعه بخصوص قشر جوانان از اولویت‌های شورای اسلامی شهر بخصوص کمیسیون ورزش و جوانان بوده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر خوی گفت: بر همین اساس برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات با هدف تشویق جوانان و سوق‌دهی آنان به سمت ورزش، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول سال انجام می‌شود.

گلصنملو با اشاره به جزئیات این مسابقات تصریح کرد: طی روزهای گذشته مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی تیم‌های شرکت کننده انجام شد که با توجه به توجیه سرپرستان، این مسابقات به صورت رسمی و با نظارت هیئت فوتبال شهرستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در چمن مصنوعی پارک سلامت برگزار می‌شود که اخیراً به همت شهردار جهادی خوی پس از سال‌ها تعویض و اکنون به بهترین شکل ممکن در اختیار جوانان و نوجوانان این شهر قرار گرفته است.

نظر شما