شناسهٔ خبر: 68036575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهید «مرتضی حسین‌پور» افتخار جبهه مقاومت در منطقه است

محدثه مهدوی

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید مرتضی حسین‌پور افتخار جبهه مقاومت در منطقه و کشور است، گفت: شهید مرتضی حسین‌پور به واسطه توانایی اداره عملیات، مورد اعتماد شهید سلیمانی بوده و در نبردهای مهم در جبهه مقاومت، این شهید گرانقدر فرماندهی عملیات را بر عهده داشت.

صاحب‌خبر -

سردار حمید دامغانی امروز، ۱۴ مردادماه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی در گلزار شهدای شلمان لنگرود با بیان اینکه باند تبهکاری صهیونیستی اکنون در اوج ذلت خود قرار دارد، اظهار کرد: مسیر نابودی باند تبهکاری صهیونیستی با سرعت به واسطه ظلم و جنایت‌های زیاد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان الاقصی رژیم کودکش به بهانه اعاده حیثیت انواع جنایت را علیه مردم مظلوم غزه انجام دادند ولی اکنون به اوج ذلت و انزجار رسیدند، افزود: وضعیتی که امروز در جغرافیای فلسطین اشغالی و جبهه مقاومت می‌بینیم همگی مرهون دلاوری‌های شهدایی همچون حسین‌پور و حاج قاسم سلیمانی بوده و معتقدیم مأموریت شهدا بعد از شهادت نیز ادامه‌ دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطین را بسیار مهم دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تمامی اقدامات با یکدیگر هماهنگ بوده و هیچ تفاوتی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

شهید «مرتضی حسین‌پور» افتخار جبهه مقاومت در منطقه است

سردار دامغانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروزه گرفتار باتلاق شده و هر چه بیشتر جنایت می‌کند بیشتر در باتلاق فرو می‌رود، تصریح کرد: اکنون تمامی راهبردهای آمریکا و این باند تبهکاری دچار شکست شده است و به زودی نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید مرتضی حسین‌پور افتخار جبهه مقاومت در منطقه است و کشور است، گفت: شهید مرتضی حسین‌پور جزو شهدای شاخص مدافع حرم در گیلان و کشور است که نقش مهمی در موفقیت‌های جبهه مقاومت در نبرد با داعش داشته ولی تاکنون نتوانستیم آنطور که باید ویژگی‌های این شهدا را برای نسل جدید به خوبی بازگو کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره رشد معنوی و دنیوی شهید مرتضی حسین‌پور بیان کرد: شهید حسین‌پور مراحل رشد معنوی و دنیوی را در این دنیا به خوبی طی کرد و به چنان عزتی رسید که شهید سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمود «شهید حسین قمی فرمانده نخبه نیروی قدس و نیروی مقاومت است».

شهید «مرتضی حسین‌پور» افتخار جبهه مقاومت در منطقه است

سردار دامغانی با تأکید بر نقش مهم شهید مرتضی حسین‌پور در فرماندهی جبهه مقاومت بیان کرد: شهید مرتضی حسین‌پور به واسطه توانایی اداره عملیات، مورد اعتماد شهید سلیمانی بوده و در نبردهای مهم در جبهه مقاومت، این شهید گرانقدر فرماندهی عملیات را بر عهده داشت.

وی شهید مرتضی حسین‌پور را نمونه بارز جوان در تراز جمهوری اسلامی دانست و افزود: وقتی به ویژگی‌های شهید حسین‌پور می‌نگریم ذهن‌ها به سمت شهید حسن باقری دوران دفاع مقدس می‌رود که در آن سن کم فرماندهی جبهه را بر عهده داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ویژگی‌ خاص شهید حسین‌پور این بود که دستورات را مستقیم از حاج قاسم سلیمانی دریافت می‌کرد و همچنین فرمانده شهدای مدافع حرمی همچون شهید محسن حججی بوده است، گفت: هوش و ذکاوت، خوش خلقی، متانت، اخلاق‌مداری، ولایت‌پذیری و اخلاق‌مداری از جمله ویژگی‌های شهید حسین‌پور بوده است.

انتهای پیام

نظر شما