شناسهٔ خبر: 68036188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نجات جان سه مصدوم حادثه جاده‌ای شاهرود با بالگرد اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی + فیلم

سبزوار- ایرنا - سرپرست اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از نجات جان سه مصدوم حادثه واژگونی خودرو سواری در شرق شاهرود با بالگرد اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دکتر غلامعباس کافی عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: به دنبال واژگونی یک خودرو سواری در منطقه عباس آباد، در شرق شهرستان شاهرود و نبود بالگرد اورژانس هوایی شاهرود با درخواست مرکز اورژانس این شهرستان، اورژانس هوایی سبزوار وارد عمل شد.

وی افزود: مصدومان حادثه توسط اورژانس شاهرود به مرز بین ۲ استان سمنان و خراسان رضوی انتقال یافته بودند که کادر عملیاتی اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی آنان را تحویل گرفته و پس از انجام اقدامات درمانی، به منظور تسریع در رسیدگی اورژانسی به مصدومان به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل کردند.

وی اضافه کرد: این چندمین ماموریت همکاری بین پایگاه اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی و مراکز اورژانس شهرستان‌ها و استان‌های مجاور از جمله سمنان و خراسان شمالی است که به دلیل تسهیل و تسریع در فرآیند درمان بیماران به این مناطق اعزام می‌شوند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به جمعیت بیش از نیم میلیون نفری شهرستان‌های "جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، ۲۶۰ کیلومتر با شاهرود فاصله دارد.

نظر شما