شناسهٔ خبر: 68035487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گوهری: از پرسپولیس جدا شدم تا بیشتر بازی کنم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با جدایی رسمی از این تیم عنوان کرد که برای اینکه بیشتر بازی کند، از جمع سرخ‌پوشان جدا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، احمد گوهری پرسپولیس پس از جدایی از این تیم در جمع خبرنگاران، گفت: امروز به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم. یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم اما امیدوارم هر کسی می‌آید موفق باشد و خیلی دلم برای پرسپولیس تنگ می‌شود.

وی درباره تیم جدیدش، اظهار داشت: با یک تیم در دو هفته اخیر صحبت کرده بودم و باید ببینم در ساعات آینده چه اتفاقی می‌افتد.

گوهری درباره دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس، یادآور شد: بحث مالی نداشتم و از باشگاه خواستم که روند بازی کردنم قطع نشود و من اگر بازی نکنم افسرده و ناراحت می‌شوم. باشگاه اما به این جمع‌بندی نرسید. من هم مسیرم را ادامه می‌دهم که هم اتفاقات خوب برای من و هم برای پرسپولیس رخ دهد. در زمان حضورم هر کاری از دستم بر می‌آمد برای خودم و باشگاه انجام دادم. برای گلر و مربی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم اما من هم یک سری هدف دارم که خودم باید جلو ببرم.

وی در پاسخ به این سئوال که بهتر نبود، می‌ماند و با دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس رقابت می‌کرد، تصریح کرد: سازمان لیگ محدودیت‌هایی برای تعداد بازیکن گذاشته و اگر می‌ماندم لیست باشگاه پر می‌شد و بحث رقابت نبود.

گوهری درباره اینکه آیا در آینده پرسپولیس بازخواهد خواهد گشت، تصریح کرد: چرا که نه، باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نظر شما