شناسهٔ خبر: 68035482 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تشکر مدیر عامل شستا از ایرانول

ایرانول شاگرد اول شستا در تولید شد

تشکر مدیر عامل شستا از ایرانول شرکت نفت ایرانول، در سال جهش تولید با مشارکت مردم، بیشترین رشد تولید را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، عارف نوروزی مدیر عامل شستا در نامه‌ای به دکتر بابک افقهی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) ضمن تشکر از مدیریت مهندس عیسی اسحاقی و کارکنان شرکت نفت ایرانول اعلام کرد: مقدار تولید واقعی شرکت نفت ایرانول در سه ماهه نخست سال جاری از مقدار تولید پیش بینی شده در برنامه جهش تولید و بودجه مصوب ۱۷.۵۷۶ تن (۱۲درصد) بیشتر بوده است. این مهم جز با برنامه ریزی مناسب و انجام تمهیدات شایسته حاصل نمی‌شود. 

لذا از اهتمام مدیریت و کارکنان شرکت نفت ایرانول، برای تحقق برنامه تولید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، تشکر و قدردانی می‌شود. ان شاء ا… با ادامه این روند، تا پایان سال آن شرکت مزین به تحقق کامل شعار جهش تولید باشد. 

گفتنی است، ایرانول در سه ماهه اول سال جاری علیرغم داشتن اورهال با ۴۹ درصد رشد تولید، ۴۹درصد رشد فروش مقداری، ۶۷ درصد رشد فروش مبلغی، بیشترین رشد شاخص‌ها را در صنعت روانکاران به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما