شناسهٔ خبر: 68034848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عطنانیوز | لینک خبر

پایان المپیک برای نمایندگان قایقرانی ایران

مجلل در رده بیست و یکم المپیک قرار گرفت

صاحب‌خبر -

مجلل در رده بیست و یکم المپیک قرار گرفتعطنا- فینال­ رقابت­‌های روئینگ تک­‌نفره المپیک پاریس، صبح جمعه در ورزشگاه دریایی ورس سور مارنه برگزار شد. فاطمه مجلل، نماینده ایران که پیش از این در مرحله نیمه­‌نهایی C/D جایگاه چهارم را کسب کرده و به فینال D راه یافته بود، برای تعیین رده نوزدهم تا بیست و چهارم قایق خود را به آب انداخت.

قایقرانان کشورهای ایران، فیلیپین، ترکیه، پاراگوئه، پرو و ویتنام در این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند. مجلل با ثبت زمان ۷:۴۶:۰۸ دقیقه سومین قایقی بود که از خط پایان گذشت. ملی­‌پوشان پاراگوئه و فیلیپین به ترتیب رده­‌های اول و دوم این رقابت را کسب کردند.

در مجموع ۳۶ قایقران برای شرکت در رقابت‌­های روئینگ تک‌­نفره سنگین­‌وزن زنان سهمیه شرکت در المپیک را کسب کرده بودند که مجلل موفق شد جایگاه بیست و یکم المپیک پاریس را از آن خود کند.

مهسا جاور و زینب نوروزی، نمایندگان ایران در رشته روئینگ دونفره سبک­‌وزن زنان نیز که روز چهارشنبه در فینال C به رقابت پرداختند، از میان ۱۶ تیم، رده شانزدهم را به دست آوردند. بدین ترتیب، کار ملی­‌پوشان قایقرانی زنان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به پایان رسید.

مجلل در رابطه با رده کسب‌شده‌اش گفت: بعد از کسب سهمیه المپیک، انتظار رده بهتری داشتم، مخصوصا که توانستم رکورد ایران را تغییر دهم. اما وقتی عملکرد حریفان را دیدم، پیش‌بینی واقع‌بینانه‌تری پیدا کردم. با این حال با توجه به تازه‌کار بودن ایران در این رشته در سطح جهانی، خدا را شکر رده خوبی به دست آوردم.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

 

نظر شما