شناسهٔ خبر: 68034332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم شمس آذر قزوین استعفا کرد

قزوین - ایرنا - مازیار زارع، سرمربی جدید تیم فوتبال شمس آذر قزوین براساس برخی شنیده ها استعفای خود را به مسوولان این باشگاه اعلام کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، با وجود کناره گیری مازیار زارع، در تماس با مدیرعامل و مدیر رسانه ای این باشگاه متاسفانه هیچ یک از آنان حاضر به مصاحبه در خصوص تایید و یا رد این خبر نشدند.

این در حالی است که با قطع همکاری سعید دقیقی طی هفته های گذشته از سرمربیگری تیم، در نهایت مسوولان باشگاه شمس آذر توانستند نظر مساعد مازیار زارع، سرمربی موفق پیشین ملوان انزلی را برای هدایت تیم خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بگیرند.

با توجه به شرایط کنونی این روزهای باشگاه شمس آذر به نظر می رسد مهمترین موضوع در رابطه با قطع همکاری مازیار زارع با نمایندگان باشگاه شمس آذر مربوط به مسایل مالی جهت جذب بازیکنان جدید تیم برای حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ برتر باشد.

با این حالی، خبرنگاران ایرنا مرکز قزوین سعی خواهند داشت تا در ساعات آینده ضمن تماس های مجدد با مسوولان این باشگاه قزوین، از آخرین وضعیت تنها نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال اخبار مرتبط با این مساله را دریافت کنند.

نظر شما