شناسهٔ خبر: 68033690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف داروهای غیرمجاز از یک عطاری در قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف ۸۴۰ عدد قرص‌های غیرمجاز و یک لیتر شربت متادون از یک عطاری در شهر شریفیه قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ بهرام منصوری روز یکشنبه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر خرید و فروش داروهای غیرمجاز در یک واحد عطاری در شهر شریفیه، در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با هماهنگی قضایی به این واحد صنفی اعزام شده و در بازرسی از آن ۸۴۰ عدد قرص غیرمجاز و یک لیتر شربت متادون کشف کردند.

سرهنگ منصوری بیان داشت: یک نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اقبالیه

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهر اقبالیه و توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهر خبر داد.

در همین رابطه سرهنگ بیژن خدایی با اعلام جزییات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور و با هدف برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح پاکسازی پارک‌های شهر اقبالیه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب چند تیم عملیاتی در نقاط مختلف این شهر اجرا شد، افزود: در این رابطه ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تحویل پارکینگ شدند.

نظر شما