شناسهٔ خبر: 68033045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهره‌مندی بیش از ۲ هزار ایلامی از خدمات درمانی اردوهای جهادی علوی

ایلام - ایرنا - مجری برنامه‌های بنیاد علوی در استان ایلام از بهره‌مندی بیش از ۲ هزار نفر ایلامی از اردوهای جهادی سلامت علوی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

"حسین بیگی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از برگزاری اردوی جهادی سلامت علوی در شهرک اسلامیه شهرستان مهران خبر داد و اظهار کرد: این اردو با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم این منطقه در بخش دندانپزشکی، چشم پزشکی، زنان و زایمان و ... برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون پنج اردوی جهادی سلامت در سطح مناطق محروم شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شده است، تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این اردوهای جهادی برای مراجعه کنندگان به صورت رایگان بوده است.

مجری برنامه‌های بنیاد علوی در استان ایلام تصریح کرد: در این اردوی ۲ روزه که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری بسیج جامعه پزشکی انجام شد بیش از ۸۰۰ نفر از خدمات پزشکی و درمانی بهره‌مند شدند.

بیگی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ هزار نفر از خدمات درمانی بهره مند شده‌اند، گفت: این اردوی جهادی، پنجمین مرحله از برگزاری اردوی سلامت علوی در استان ایلام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری چهار اردو در مناطق آبدانان و دره شهر و مهران برگزار شده و در آینده نزدیک نیز شهرستان‌های در هلیلان و چرداول برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۱۲ شهرستان با جمعیتی بیش از ۵۱۷ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما