شناسهٔ خبر: 68032859 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هدیه روز خبرنگار وزارت ارشاد چقدر است؟

معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال یک هدیه نقدی برای خبرنگاران عضو سامانه در نظر گرفته شده و رقم این هدیه ۵۰۰ هزار تومان است و کارهای آن انجام شده و در دو سه روز آینده به حساب خبرنگاران واریز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرشاد مهدی‌پور اظهار داشت: امسال یک هدیه نقدی برای خبرنگاران عضو سامانه (که از سه چهار سال پیش این هدیه سنت بوده است) در نظر گرفته شده و رقم این هدیه ۵۰۰ هزار تومان است و کارهای آن انجام شده و در دو سه روز آینده به حساب خبرنگاران واریز می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این هدیه قبل از روز خبرنگار به حساب خبرنگاران واریز شود.

معاون امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره این‌که آیا هدیه دو میلیون تومانی که سال گذشته به حساب خبرنگاران واریز شد، امسال نیز مشمول خبرنگاران می‌شود؟ گفت: سال گذشته فقط یک بار هدیه آقای رئیس‌جمهور بود اما این عددی است که وزارت فرهنگ برای خبرنگاران در نظر گرفته و در ۵، ۶ سال گذشته در این روزها مرتباً پرداخت می‌شده است.

مهدی‌پور گفت: با مساعدت و همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال هم اینترنت خبرنگاری در نظر گرفته شده است و امروز هم اخبار آن اطلاع‌رسانی شد؛ آن چیزی که همراه اول اعلام کرده و دیگر اپراتورها هم این هدیه را در نظر گرفته است.

وی گفت: فکر می‌کنیم ۳۰ هزار نفر از خبرنگاران شامل این هدیه می‌شوند. این هدایا شامل کسانی است که پرونده‌های آنان در ای رسانه ثبت شده است و دیگر گروه‌های رسانه‌ای مانند مدیران مسؤول رسانه‌ها هم مشمول هدیه اینترنت هستند و در دو سه روز آینده با همت وزارت ارتباطات به انجام خواهد رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما