شناسهٔ خبر: 68032562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرگردانی هزاران صهیونیست در پی لغو پروازهای تل‌آویو

زینب غلامی

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل لغو پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به مقصد تل‌آویو، حدود ۱۵۰ هزار نفر در سراسر جهان سرگردان شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از وزارت خارجه این رژیم اعلام کرد، به دلیل لغو پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به مقصد تل‌آویو، حدود ۱۵۰ هزار نفر در خارج سرگردان مانده‌اند.

شنبه رسانه‌ها گزارش کردند بعد از تهدید محور مقاومت به پاسخ حتمی به ترورهای اخیر شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و شهید فواد شکر، از فرماندهان مقاومت لبنان، حداقل ۱۵ شرکت هواپیمایی از کشورهای مختلف تصمیم گرفتند پرواز از مبدا یا مقصد فلسطین اشغالی را متوقف کنند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی شنبه گزارش کرد شرکت هواپیمایی اسپانیا از یکشنبه تا چهارشنبه، پروازهایش به فلسطین اشغالی را لغو کرده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو هم گزارش داد که شرکت‌های دلتا، یونایتد ایر لاینز، لوفت‌هانزا، شرکت هواپیمایی اتریش، بلژیک و هند تمامی پروازها به فلسطین اشغالی را لغو کرده‌اند.

شبکه خبری «غزه الآن» گزارش کرد، دست‌کم ۱۵ شرکت هواپیمایی پروازها از مبدا فلسطین اشغالی یا به مقصد فلسطین اشغالی را متوقف می‌کنند.

پیشتر هم اعلام شده بود ۱۸ پرواز به فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو لغو شده است. شرکت هواپیمایی امارات (فلای دبی) نیز ۲ پرواز به اراضی اشغالی را لغو کرد.

انتهای پیام

نظر شما