شناسهٔ خبر: 68032174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری تور تعالی معاونان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان سمنان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری تور تعالی ویژه معاونان آموزشی اداره‌های آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این برنامه با هدف ارتقای مدیریت و مواجهه با ایده‌های نوین آموزشی در مدارس اجرا شد.

صاحب‌خبر -

آرزو مرادی‌نسب امروز (۱۴ مرداد ماه) اظهار کرد: یادگیری، آموزش و توسعه مهارت‌ها همواره مورد تأکید معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بوده است.

وی با بیان اینکه بهترین و مؤثرترین سازمان‌ها همواره مدیران و مسئولانی یادگیرنده دارند، ادامه داد: تجربه عملی آموخته‌ها و دانسته‌ها به‌صورت کاربردی و الگوبرداری از بهترین اقدامات انجام‌شده در مدارس پیشرو است. ضمن اینکه یکی از راه‌های خودارتقایی، رشد و توسعه نگرش‌ها و مهارت‌های مسئولان و مدیران و آشنایی آنها با موفقیت‌های دیگران است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: تجربه ثابت کرده است که شیوه یادگیری در یک محیط تک‌محوری، قابل قیاس با حضور در یک سفر آموزشی و بازدید از مدارس مهارت‌محور و خلاق نیست. 

مردای‌نسب با اشاره به جایگاه تفکر در طراحی مسیر آموزشی درست، افزود: در معاونت آموزش ابتدایی استان علاوه بر افزایش معلومات و تبادل اطلاعات به دنبال ارائه ایده‌های نوآورانه، طراحی فعالیت‌های عملی و در نتیجه بهبود فرآیند تفکر در خود و همکاران این‌ حوزه هستیم. 

شرکت بیش از ۷۰۰ سوادآموز استان سمنان در آزمون پایانی سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان  سمنان نیز از شرکت بیش از ۷۰۰ سوادآموز این استان در آزمون‌های دوره پایانی سوادآموزی خبر داد. 

زینب داودی سلامت و امنیت امتحانات را از اصول مهم دانست و اظهار کرد: نظارت دقیق بر فرآیند برگزاری امتحانات در ر استای اهداف دستورالعمل و آیین‌نامه ابلاغی مورد تأکید است و باید تلاش شود امتحانات به بهترین شکل و در کمال صحت و سلامت برگزار شود، چون در برابر هزینه‌های مادی و انسانی صرف‌شده در این راه مسئول هستیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به شرکت بیش از ۷۰۰ سوادآموز استان در آزمون پایانی امسال، افزود: انتظار می‌رود رؤسا و مدیران آموزش و پرورش و اعضای ستاد امتحانات سوادآموزی اداره‌های شهرستان‌ها و مناطق از حوزه‌های برگزاری آزمون بازدید و در کوتاه‌ترین زمان، گزارش آن را به استان منعکس کنند.

انتهای پیام

نظر شما