شناسهٔ خبر: 68031671 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جلوگیری از فعالیت غیر قانونی اتباع خارجی در بازار بندرعباس - اکون

اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از اجرای طرح جلوگیری از فعالیت غیر قانونی اتباع خارجی در بازار بندرعباس جهت حمایت از فروشندگان محلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوروزی در تشریح جزئیات این طرح اظهار کرد: در این طرح که با همکاری نیروی انتظامی و پرسنل اراضی، اجرایی و حقوقی اداره رفع تخلفات شهری اجرا شد از فعالیت غیر قانونی اتباع دست فروش که باعث سد معبر معابر عمومی شده بودند جلوگیری به عمل آمد و در این راستا ۵۳ نفر در خیابان حافظ شناسایی و به اردوگاه تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: وسایل کار این اتباع توقیف و افراد فاقد مدارک هویتی با همکاری نیروی انتظامی به اردوگاه اتباع انتقال داده شدند.

نوروزی خاطر نشان کرد: طرح جلوگیری از فعالیت اتباع خارجه در بازار جهت حمایت از فروشندگان محلی که طیف وسیعی از آنان سرپرست خانوار هستند در روزهای آینده نیز با جدیت بیشتری جهت رفاه شهروندان اجرا خواهد شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری همچنین از شهروندان در خواست کرد در صورت مشاهده هر گونه فعالیت دست فروشی اتباع غیر مجاز در بازار موضوع را به شماره تماس ۱۳۷ گزارش کنند.


برچسب‌ها:

نظر شما