شناسهٔ خبر: 68031665 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + قیمت، معرفی مشخصات و دوربین

گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو از نظر مشخصات، دوربین، قیمت مورد توجه خریداران قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، Redmi Note 12 Pro 4G یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده قدرتمند شیائومی است که از لحاظ برخی از مشخصات فنی هیچ چیزی کم از یک گوشی هوشمند پرچمدار و گران‌قیمت ندارد.

صفحه نمایش ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی

ردمی نوت ۱۲ پرو به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع امولد مجهز شده است. صفحه‌نمایشی بسیار باکیفیت که با ارائه نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۱۰۰ نیت (nits)، کیفیتی در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار ارائه می‌کند.چنین میزان روشنایی سبب شده تا نه تنها در شرایط نوری متنوع، بلکه زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوب و بسیار باکیفیتی را از این صفحه‌نمایش شاهد باشید. توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ سبب شده است تا وضوح تصویر بسیار باکیفیت، تفکیک رنگ دقیق و رنگ‌های بسیار جذابی را داشته باشد. البته نباید فراموش کنید که پنل امولد در نظر گرفته شده برای این صفحه‌نمایش، سوای عملکرد بهتری که به نسبت پنل‌های IPS دارد، صرفه انرژی کمتر آن هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ، زمان آماده به‌کار بهتری داشته باشد.

شیائومی نوت ۱۲ پرو

دوربین شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

گوشی نوت ۱۲ پرو از یک ماژول چهارگانه در پشت گوشی بهره برده که به شما امکان عکاسی با کیفیتی قابل قبول را می‌دهد، دوربین اصلی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو، یک حسگر واید ۱۰۸ مگاپیکسلی است که دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 است. Redmi Note 12 Pro 4G یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای آن دسته از کاربرانی است که به تولید محتوای عکاسی و فیلمبرداری موبایل علاقه دارند. در قسمت پشتی این گوشی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل فوق و دو سنسور دوربین با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از به ترتیب از نوع ماکرو و سنجش عمق در نظر گرفته شده است.

در دوربین سلفی گوشی نوت ۱۲ پرو هم سنسور با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. در مورد این سنسور باید دانست که توانایی ارائه خروجی تصاویر با نمایش مناسب جزئیات را دارد. در حالت پرتره هم پس‌زمینه به‌خوبی بوکه (محو) شده و پرتره چهره تداخلی با پس‌زمینه بوکه شده ندارد.

در بخش فیلمبرداری هم سنسور دوربین اصلی این گوشی توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K را دارد و تمام این مشخصات و عملکردی که داشته سبب شده تا به عنوان یک گوشی میان‌رده قدرتمند در زمینه عکاسی و البته فیلمبرداری شناخته شود.

قابلیت‌های دوربین

  • دارای ۴ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۸+۸+۲+۲ مگاپیکسل / - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز ۰.۷ میکرومتر (۰.۷µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۵۲ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۲ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF / - حسگر دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید لنز ۱۲۰ درجه / - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro)، رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ / - حسگر چهارم از نوع سنجش‌عمق (depth)، رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ / قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) / قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار

فیلمبرداری

  • رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) / رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰FPS)

دوربین سلفی

  • دارای یک حسگر دوربین | دوربین با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل / - حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ / فیلمبرداری: - رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)

شیائومی نوت ۱۲ پرو

پردازنده گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G به پردازنده اسنپدراگون 732G شرکت کوالکام مجهز شده است. پردازنده‌ای که دو هسته قدرتمندتر با توانایی ارائه فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز در کنار شش هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می‌دهند.

تراشه

Qualcomm Snapdragon ۷۳۲G (۸ nm) Chipset

پردازنده مرکزی

۲x Kryo ۴۷۰ Gold + ۶x Kryo ۴۷۰ Silver

فرکانس پردازنده مرکزی

۱.۸ - ۲.۲ گیگاهرتز

پردازنده گرافیکی

Adreno ۶۱۸ GPU

حافظه داخلی

۲۵۶ گیگابایت

مقدار RAM

۸ گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه

microSD
استاندارد کارت حافظه

UFS ۲.۲

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که از یک شارژر ۶۷ واتی بهره می‌برد.از بابت کمبود شارژ در این گوشی اصلاً نیاز نیست نگران باشید، چرا که شارژر ۶۷ واتی در زمانی کوتاه و زیر یک ساعت شارژ گوشی را کامل خواهد کرد.

مشخصات باتری

  • باتری لیتیوم‌-یون با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت / قابلیت شارژ سریع با توان ۶۷ وات

شیائومی نوت ۱۲ پرو

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G | حافظه ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

از ۱۳٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G | حافظه ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

از ۱۶٫۴۹۰٫۰۰۰ تومان

نظر شما