شناسهٔ خبر: 68031538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ صادق ورمزیار: باید از هفته اول به فکر قهرمانی باشیم/ راه بازگشت سیامک نعمتی به پرسپولیس مسدود شد!

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

صاحب‌خبر -

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۳۸ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

صادق ورمزیار: باید از هفته اول به فکر قهرمانی باشیم

صادق ورمزیار کاپیتان اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای تیم استقلال در اردوی ترکیه و قرعه کشی مسابقات لیگ برتر حرف زد...

  • * قطعاً استقلال نسبت به فصل قبل شرایط بهتری به لحاظ بازیکن دارد و این می‌تواند کمک کند تا جواد نکونام با شرایط بهتری تاکتیک تیمی‌اش را به حریفانش دیکته کند.
  • * خیلی نمی‌توان روی نتایج دیدارهای تدارکاتی حساب باز کرد ولی به طور کلی پیروزی مقابل نماینده کشور عربستان می‌تواند امیدبخش باشد.
  • * با توجه به شرایط خوب بدنی بازیکنان استقلال در فصل گذشته می‌توان پیش بینی کرد که استقلال در روزهای فعلی در حال بالا بردن سطح آمادگی جسمانی خود است.
  • * وقتی بازیکنان با شرایط روحی روانی یکدیگر آشنا شوند به لحاظ فنی هم یکدیگر را می‌شناسند و می‌دانند که مثلاً در چه پستی و در کجای زمین فلان بازیکن می‌تواند بهتر کار کند. این مسائل کمک می‌کند تا هم کادر فنی در طول رقابت‌های لیگ شرایط بهتری برای خودش رقم بزند.
  • * در این روزها هرچه فوتبال بیشتر انجام شود، هرچه مسابقه برگزار کنیم و هرچه بچه‌ها بتوانند در زمین فوتبال یکدیگر را بهتر و بیشتر ببینند، در مسابقات لیگ برتر هم کنار یکدیگر راحت‌تر کار می‌کنند.
  • * خوشبختانه برنامه بازی‌ها برای تیم استقلال به شکلی رقم خورد که ما خیلی لازم نیست خودمان را از هفته‌های اول به آب و آتش بزنیم و دلهره داشته باشیم.
  • * بازی‌های ۶ امتیازی ما از هفته ششم به بعد شروع می‌شود. مثلاً اگر تیم فولاد با یحیی گل محمدی که انگیزه‌های زیادی برای مقابله با استقلال دارد در همین هفته اول یا دوم روبروی ما قرار می‌گرفت شرایط برای نکونام جلوی تیم سابقش و سرمربی پرسپولیسی این تیم سخت می‌شد.

* قطعاً ما می‌توانیم وضعیت خوب فصل قبل را تکرار کنیم اما باید بدانیم که حریفان دیگر ما هم تیم‌های خوبی هستند. به ویژه تراکتور و سپاهان که این فصل در نقل و انتقالات تابستانی به شدت هزینه کرده‌اند.

راه بازگشت سیامک نعمتی به پرسپولیس مسدود شد!

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «با خرید یک مدافع راست از دسته اول فوتبال ایران، سیامک نعمتی دیگر شانسی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس در دفاع راست فقط یک بازیکن دارد و ایوب العملود رقیبی نداشت اما حالا با خرید عرفان شیروانی پرونده خرید سیامک نعمتی یا هر مدافع راست دیگری به پرسپولیس بسته شد..»

پسر خوان کارلوس لقب تازه فرشاد فرجی!

بازهم خبری از پرسپولیس، « از اردوی ترکیه خبر می‌رسد که خوان کارلوس گاریدو شیفته سبک بازی فرشاد فرجی مدافع قائم شهری خود شده است! چرخ روزگار از این بازی ها بسیار دارد و ابر و باد و ماه و فلک دست به دست هم دادند تا فرشاد فرجی در پرسپولیس ماندگار شود. از طرفی یکی از مواردی که گاریدو روی آن تاکید دارد، فشار حداقلی تمرینات روی بازیکن مصدوم است و پورعلی گنجی ۳۲ ساله است و به همین خاطر فعلا با نظر گاریدو با احتیاط برای پرسپولیس بازی می‌کند. از سوی دیگرگئورگی گولسیانی پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ استراحت کرده و از آن آمادگی آرمانی دور شده است.»

پرسپولیس به جای دفاع چپ باز مدافع راست خرید!

خبری دیگر از مدافع عنوان قهرمانی، «درحالی که هواداران پرسپولیس از مذاکرات بی فایده این تیم برای خرید مدافع چپ کلافه شده اند، مدیران پرسپولیس یک دفاع راست جدید خریدند! مدافع راست تیم ملی جوانان با قراردادی ۴ ساله به پرسپولیس پیوست. براجعه پس از فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ایوب العملود چهارمین خرید سرخپوشان در نقل‌وانتقالات لقب گرفت!...»

VAR که هیچ، چمن هم نداریم

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت : «از اولین باری که مسئولان فوتبال ایران با قدرت گفتند به زودی VAR می‌آوریم ۳ سال می‌گذرد (سال ۱۴۰۰) اما حالا در اواسط سال ۱۴۰۳ نه تنها VAR نداریم بلکه ورزشگاه هم نداریم و بامزه اینکه چمن هم نداریم! به نحوی که می‌خواهند چمن آزادی را به ورزشگاه تختی منتقل کنند (و احتمالاً سکوهای تختی را به آزادی!)

یکی نیست به دوستان بگوید مگر زورتان کرده‌اند که هفته‌ای ۳ بار در مورد VAR مصاحبه کنید یا مثلاً در مورد میزبانی جام ملت‌های آسیا و... شعار بدهید؟ باور کنید خیلی وقت‌ها سکوت و مصاحبه نکردن بهترین کار ممکن است.... »

 لیگ نخبگان بازیکن کلیدی می‌خواهد جناب گاریدو

در یادداشتی پیرامون پرسپولیس به استقبال لیگ نخبگان آسیا می‌رویم، «پرسپولیس به عنوان قهرمان ایران در لیگ نخبگان آسیا شرکت می‌کند و به طور طبیعی سطح توقعات از این تیم بالاست. سرخپوشان در سال‌های اخیر ۲ بار تا فینال آسیا پیش رفتند ولی دست‌شان به جام نرسید. امسال پرسپولیس با توجه به حذف پارسال مقابل الدحیل کار سختی دارد و باید جبران مافات کند. در این راه نقش خارجی‌ها خیلی مهم است...»

نظر شما