شناسهٔ خبر: 68031197 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آتش‌سوزی در ایستگاه متروی میدان ولیعصر/ جزئیات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات وقوع حریق در ایستگاه متروی میدان ولیعصر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این باره گفت: در ساعت ۱۱:۴۱ امروز وقوع حادثه آتش‌سوزی در ایستگاه متروی میدان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد. 

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شدند، اظهارکرد:‌ با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک اتاق واقع در طبقه منفی یک این ایستگاه رخ داده و دود حاصل از آن فضاهای اطراف را نیز در بر گرفته است. در این شرایط آتش‌نشانان به سرعت اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کرده و خوشبختانه موفق شدند که پس از چند دقیقه شعله‌های آتش را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌نشانان در محل حضور دارند و عملیات تخلیه دود در حال انجام است، اظهارکرد:‌ بنابر تصمیم مدیران شرکت مترو، قطارهای مترو فعلا و با هدف افزایش ایمنی مسافران در این ایستگاه توقف ندارند.

همچنین محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز در این‌باره گفت: درپی اعلام این حادثه چندین دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت.

۲۳۳۲۳۶

نظر شما